?

Log in

No account? Create an account

Abracadaram · homes


Conditioning

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
So I changed to conditionin and this was my first day (yay!)
It was kinda hard, cause we were going to go running but, it started to rain (but it didnt end up raining too much) so we were like "fuck what are we going to do?" so I was like "hey why dont we do circuts" (which are ab-workouts) I should have know that since one of the coaches was a marathon runner and the other was a crew coach they would have some torturous way to do abs....they pulled out a deck of cards and named each suit (and jokers and aces) with a different work out, and the number told us how many seconds or repitiions we had to do of each one. And we went through the whole deck....which took about an hour. So we were done by 4:30 and Miss.Layton and Miss.Aaronson were going on a beachrun. So they asked if I wanted to go with, so I was thinking "sure, I'm a fatass so I should"
so yeah that was my day. Oh yeah and I talked to my voice teacher about how I was switching out of musical, and she almost cried. She was like "But you've made so much progress!!!" Whatev's I want to be sining for my own enjoyment and not so I can try out for a musical (even though that's how it started....)
Tags:
Current Location:
Ma chambre
Current Mood:
accomplished
Current Music:
Wicked, The Wizard and I
* * *
* * *
[User Picture]
On November 29th, 2006 01:44 am (UTC), rosie13 commented:
n00b.

quien es tu icon?
* * *
[User Picture]
On December 1st, 2006 10:36 pm (UTC), takiyo commented:
I hated gym class back when it was a required thing, lol.
Hey, did you go see wicked? I'm gonna go see it with my orchestra when we go to NY in the spring. It's gonna be great...>
[User Picture]
On December 1st, 2006 11:17 pm (UTC), haruka08 replied:
nooo i wish i could go see it.,
wait....when are you going to NY????
I might be able to see you!!!
[User Picture]
On December 1st, 2006 11:22 pm (UTC), takiyo replied:
April, I think. I can get back to you, I'm just not sure right now...you live there, right?
[User Picture]
On December 1st, 2006 11:31 pm (UTC), haruka08 replied:
hell yeah! im in westchester so im like an hour away from manhatten
[User Picture]
On December 7th, 2006 04:09 am (UTC), takiyo replied:
I wish I still lived close to a big city...T_T
[User Picture]
On December 7th, 2006 05:38 pm (UTC), haruka08 replied:
lol yeah well its not like i go there all the time
though....
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry