?

Log in

No account? Create an account

Abracadaram · homes


I want to kill the SATs!!! I took them on saturday and they were so…

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
I want to kill the SATs!!! I took them on saturday and they were so frickin long. But then I went to NYC with Cassie, Daniele, and Jill so that saved my weekend.
Umm....9 more days until I come home. I'm mad excited, of course I have that nice 5 pages AP US history paper due right before I leave....which I haven't started...and is suppose to be a college leave paper (the hardest we've ever done....) yeah I'm def. not as worried as I should be....
Current Location:
wo de sushe
Current Mood:
content content
Current Music:
Nelly, Heart of a Champion
* * *
* * *
[User Picture]
On December 7th, 2006 04:08 am (UTC), takiyo commented:
OMG, I'm about to start the second semester of my senior year, and I definately still haven't taken the SAT or ACT...but you make it sound...fun...

hey, do you know a store called kinokuniya in Ny?
[User Picture]
On December 7th, 2006 05:37 pm (UTC), haruka08 replied:
hell yes that store is the shit its mad big and has this cafe thingy in it. They sell new manga, some used manga, lots of magazines, books in japanese, and stationary/origami stuff. you should def check it out.
Theres also a book off in NYC which is a lot smaller, but its REALLY cheap and sells used manga, music and magazines.
[User Picture]
On December 24th, 2006 10:10 pm (UTC), takiyo replied:
Yeah, thats the place I meant! One of them even sells baby the stars shine bright clothes (japanese brand) and I kinda wanna stop by and see if there's anything I want when I'm there><.
[User Picture]
On December 29th, 2006 07:36 pm (UTC), haruka08 replied:
you should def. do that, im sure youll find something. they even have childrens books explaining the difference btw girls and boys...it was kinda special
* * *
(Deleted comment)
[User Picture]
On December 11th, 2006 08:31 pm (UTC), haruka08 replied:
my bad i meant level
SCHOOL IS FRYING MY BRAIN
[User Picture]
On December 24th, 2006 10:11 pm (UTC), takiyo replied:
Well, atleast you're out for now!

Merry Christmas, Haruka!
[User Picture]
On December 29th, 2006 07:37 pm (UTC), haruka08 replied:
heck yes happy freakin holidays
[User Picture]
On January 13th, 2007 07:17 pm (UTC), takiyo replied:
you haven't updated in forever! Are you still on break? my new schedule sucks (it's on my journal) I hate school!
[User Picture]
On January 13th, 2007 08:30 pm (UTC), haruka08 replied:
lolz i know! i'm so lazy...
but no im not still on break, i got back like a week and a half ago...
well..other than the whole schedule thing, hows life?
omg guess what! i might be working at mori no ike this summer!!!
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry